Saturday, September 8

just like shit

assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 UiTM sentiasa dihatiku :)

hahaha.. x bole blah~ mm..lame da x update blog nie haa.. da berhabuk, bersawang, berkarat da :P

korang sume mesti penah rasa shit ngan situation korang kan ?haa.. tu la yang aku rasa sekarang.. rasa shit gila wei ..idk la whether aku nie yang sensitip sangat or bnde situation nie yang memang sial.. and yang teruk nyer aku kene hadap semua tu sebab kawan ~


kawan nie pun satu hal jgak..ada yang buat, hal kau boleh tolerate.. ada yang buat hal, kau rasa nak hentak jer..tapi mostly case aku more to the second one. kawan yang buat hal, ak rasa nak hentak.. tp tak boleh sebab kawan.. nampak tak rasa fucked-up nyer kat situ melampau-lampau?? lagipun, aku nie da lebih open-minded da sekarang.. kalau ad pape yang tak puas hati bolehla bagitau straight.. tak perlu la kot rasa nyer nak buat ak feel like shit bagai.. kalau kau rasa kau tanak aku kacau, cakap jer.. aku tak kacau.. sampai bila2 aku tak kacau.. got it 'friend' ?

so then, hanya mampu bersabar, bersabar, bersabar and bersabar untill the end of the tunnel.. There's always a light at the end of the tunnel rite ??